NETTUR - Zlecenia i oferty dla branży turystycznej

3 głosów

nie mogę wpisać swego hasła błąd

nie mogę wpisać swego hasła i mam problem z logowaniem

anonim 2015-04-29 15:45
Odpowiedź główna

Proszę o dokładne opisanie, w którym momencie występuje problem z wprowadzeniem hasła? Standardowo jeśli jest nieprawidłowe TurID i hasło, wyskakuje okienko, w którym widoczny jest numer TurID, a  hasło jest wykropkowane (zaszyfrowane). Kliknięcie wówczas na pole hasła i zmazanie wykropkowanego pola umożliwia wpisanie właściwego hasła.

Można też za pomocą okna głównego komunikatora wejść w Ustawienia -> Użytkownik i tutaj wpisać poprawne dane, a następnie zatwierdzić przyciskiem OK.

Prawdopodobnie jeśli występuje problem z logowaniem i hasłem, hasło wpisywane jest niepoprawnie bądź TurId. Sytuacja ta może również wystąpić jeśli ostatnie logowanie było przed 21 listopada 2014, ponieważ od 22 listopada dostęp do komunikatora jest odpłatny i użytkownik, który nie wykupił abonamentu, nie może się zalogować.


Prosimy o kontakt telefoniczy pod numerem 74 856 63 17, pomożemy Państwu w przypomnieniu hasła i możliwości zalogowania się do komunikatora.

Kto głosował: uad333195   + 2 anonim

Komentarze

0 głosów
uad333195
admin@nettur.pl
Odpowiedź główna (Obsługa Klienta - Komunikator NetTur)  

Proszę o dokładne opisanie, w którym momencie występuje problem z wprowadzeniem hasła? Standardowo jeśli jest nieprawidłowe TurID i hasło, wyskakuje okienko, w którym widoczny jest numer TurID, a  hasło jest wykropkowane (zaszyfrowane). Kliknięcie wówczas na pole hasła i zmazanie wykropkowanego pola umożliwia wpisanie właściwego hasła.

Można też za pomocą okna głównego komunikatora wejść w Ustawienia -> Użytkownik i tutaj wpisać poprawne dane, a następnie zatwierdzić przyciskiem OK.

Prawdopodobnie jeśli występuje problem z logowaniem i hasłem, hasło wpisywane jest niepoprawnie bądź TurId. Sytuacja ta może również wystąpić jeśli ostatnie logowanie było przed 21 listopada 2014, ponieważ od 22 listopada dostęp do komunikatora jest odpłatny i użytkownik, który nie wykupił abonamentu, nie może się zalogować.


Prosimy o kontakt telefoniczy pod numerem 74 856 63 17, pomożemy Państwu w przypomnieniu hasła i możliwości zalogowania się do komunikatora.


2015-04-30 08:44


Dodaj komentarz