Aplikacja mobilna NETTUR Wiadomości jest dostępna w Google Play na telefony i tablety. Aktualnie można dodane ogłoszenia i publikować swoje własne. Obecnie pracujemy nad wprowadzeniem komunikacji w aplikacji, o czym będziemy Państwa informować na bieżąco.
Proszę o dokładne opisanie, w którym momencie występuje problem z wprowadzeniem hasła? Standardowo jeśli jest nieprawidłowe TurID i hasło, wyskakuje okienko, w którym widoczny jest numer TurID, a hasło jest wykropkowane (zaszyfrowane). Kliknięcie wówczas na pole hasła i zmazanie wykropkowanego pola umożliwia wpisanie właściwego hasła.
Można też za pomocą okna głównego komunikatora wejść w Ustawienia -> Użytkownik i tutaj wpisać poprawne dane, a następnie zatwierdzić przyciskiem OK.
Prawdopodobnie jeśli występuje problem z logowaniem i hasłem, hasło wpisywane jest niepoprawnie bądź TurId. Sytuacja ta może również wystąpić jeśli ostatnie logowanie było przed 21 listopada 2014, ponieważ od 22 listopada dostęp do komunikatora jest odpłatny i użytkownik, który nie wykupił abonamentu, nie może się zalogować.
Prosimy o kontakt telefoniczy pod numerem 74 856 63 17, pomożemy Państwu w przypomnieniu hasła i możliwości zalogowania się do komunikatora.
Prawdopodobnie jeśli występuje problem z logowaniem i hasłem, hasło wpisywane jest niepoprawnie bądź TurId. Sytuacja ta może również wystąpić jeśli ostatnie logowanie było przed 21 listopada 2014, ponieważ od 22 listopada dostęp do komunikatora jest odpłatny i użytkownik, który nie wykupił abonamentu, nie może się zalogować.
Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 74 856 63 17, pomożemy Państwu w przypomnieniu hasła i możliwości zalogowania się do komunikatora.
aplikacja mobilna sugestia
aplikacja mobilna by się przydała
Aplikacja mobilna NETTUR Wiadomości jest dostępna w Google Play na telefony i tablety. Aktualnie można dodane ogłoszenia i publikować swoje własne. Obecnie pracujemy nad wprowadzeniem komunikacji w aplikacji, o czym będziemy Państwa informować na bieżąco.
nie mogę wpisać swego hasła błąd
nie mogę wpisać swego hasła i mam problem z logowaniem
Proszę o dokładne opisanie, w którym momencie występuje problem z wprowadzeniem hasła? Standardowo jeśli jest nieprawidłowe TurID i hasło, wyskakuje okienko, w którym widoczny jest numer TurID, a hasło jest wykropkowane (zaszyfrowane). Kliknięcie wówczas na pole hasła i zmazanie wykropkowanego pola umożliwia wpisanie właściwego hasła.
Można też za pomocą okna głównego komunikatora wejść w Ustawienia -> Użytkownik i tutaj wpisać poprawne dane, a następnie zatwierdzić przyciskiem OK.
Prawdopodobnie jeśli występuje problem z logowaniem i hasłem, hasło wpisywane jest niepoprawnie bądź TurId. Sytuacja ta może również wystąpić jeśli ostatnie logowanie było przed 21 listopada 2014, ponieważ od 22 listopada dostęp do komunikatora jest odpłatny i użytkownik, który nie wykupił abonamentu, nie może się zalogować.
Prosimy o kontakt telefoniczy pod numerem 74 856 63 17, pomożemy Państwu w przypomnieniu hasła i możliwości zalogowania się do komunikatora.
Nie można polączyć sie z komunikatorem. błąd sugestia
Wpisuję swoj nr i hasło i wyskakuje komunikat, że wprowadzone TurID lub hasło jest nieprawidłowe. A to na pewno poprawne dane.
Prawdopodobnie jeśli występuje problem z logowaniem i hasłem, hasło wpisywane jest niepoprawnie bądź TurId. Sytuacja ta może również wystąpić jeśli ostatnie logowanie było przed 21 listopada 2014, ponieważ od 22 listopada dostęp do komunikatora jest odpłatny i użytkownik, który nie wykupił abonamentu, nie może się zalogować.
Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 74 856 63 17, pomożemy Państwu w przypomnieniu hasła i możliwości zalogowania się do komunikatora.